subota, 27. kolovoza 2011.

Cvijet u kosi :)))

Moram prvo pohvalit moju manekenku koja inače nije šminkerski već više sportski ali ovdje je ispala fenomenalno (malo subjektivnosti :))

Dok čekam da mi se farba osuši na ostalim projektima :) jer uvijek su dva tri u pogonu istovremeno....došlo mi je da napravim par cvijetaka zanovijetaka i složim rajfić....malo organze....malo vatre....satenske trake i eto fora rajfića.....







Prvo sam napravila cvjetiće....malo više jer imam u planu još napravit jedan rajfić sa dva mala cvjetića i broš od preostalog velikog cvijeta....


Rajf sam obložila sa satenskom trakom i ljepila sa vrućim slikonom...malo se ispekla ali ništa strašno :) Na krajevima sam još dodala malo širu trakicu kao završteak da ne smeta...tu se ne vidi...lijepo sve zaljepila silikonom...dodala cvijetak zanovijetak i rezultat je živahni rajfić za ove tople dane:))))



Nema komentara:

Objavi komentar