četvrtak, 1. rujna 2011.

Nježno...nježnije....


Pošto je moja curica kutijica sretno udomljena odlučila sam  napraviti novu ali u malo nježnjijem izdanju....

Baš sam zadovoljna kako mi je ispala da sad već razmišljam da napravim sličnu verziju za dečeke...da ne budu zakinuti...jesmo ravnopravni ili nismo :))))

Na sljedećih par sličica možete vidjeti kako sam došla do ove lijepe kutijice :))))



Kutijica je bila drvena i prvo sam je obojala u bijelu boju, dva sloja tako da bude bijela bijela. Zatim sam slova i kutove pobojala u nježnu rozu a poklopac i sredinu bočnih stranica ostavila bijelo.


 Kad je to ovako izledalo onda sam našla slaveticu koja mi je baš bila onak...če..če.... i izrezuckala motive i polijepila ih po bijelim površinama i čekala da se osuše.  Onda sam uzela ukrasnu traku i silikonskim pištoljem sam je zalijepila uz rub poklopca i dobila izgled ograde .....






Evo tako je to ispalo...sad je trebalo zalijepit figuricu ...malo šljokica i laka i to je to...




Rezultat je na slikicama pa vi ocijenite kako je ispalo...pozdrav....


Nema komentara:

Objavi komentar