subota, 22. rujna 2012.

Mali makeover

Iako je već tomu dosta vremena prošlo i već su u pripremi novi komadići namještaja ovaj će mi mali ormarić ostati u lijepom sjećanju jer mi je sve nekako išlo od ruke i konačan rezultat je bio više nego zadovoljavajući. Ispao je veseo i živahan i pun života i baš onako cheche….

SDC16270

Baš mi je bilo teško kad je otišao ali mi je drago da će nekom drugom uljepšavat prostor i dan, odma mi je nekako lakše …. A početak priče je bio ovakav:

SDC16266

 

 

a većina bi ovakvo nešto bacila u smeće a nije ni svjesna u kakvog labuda se može pretvoriti jedno malo ružno pače…

 

Evo još malo slikica konačnog preobražaja…

SDC16268SDC16269

Poanta priče: uvijek dvaput razmislite prije nego što nešto odlučite baciti Smiješak

Nema komentara:

Objavi komentar