petak, 9. siječnja 2015.

Morsko svjetlo

Kao što je već poznato da sam ja morsko dijete bio je logičan slijed da u uređenju svoje kućice upotrijebim stvari koje imaju veze s morem. Tako je došao red na svijetlo iznad šanka. Gledali smo puno lustera po centrima i stvarno je bilo prekrasnih  i ne loših, ali nijedan nije baš onako sjeo kako treba. Dugo sam u glavi kombinirala što i kako i onda sam na tavanu (kod jednog čišćenja Smiješak ) ugledala naplavinu koju smo dovukli s Korčule s ne znam kojeg ljetovanja i to je bilo to!

Zaposlila muža da pričvrsti šarafe…našli kabel za struju…grlo za žarulju i krenuli na posao. Za nekih sat dva posla mi smo imali prekrasno svijetlo iznad šanka.

Posebno – jer je naplavina s Korčule, unikatno – nitko nema takvo Smiješak i u današnje vrijeme jako korisno -  jeftino svijetlo.

Eto, tako je i svijetlo iznad šanka sređeno i sad idem dalje….

DSCN0807DSCN0808DSCN0809

Nema komentara:

Objavi komentar