ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Malo ruža i malo patine

Jedva sam čekala lipo vrime da mogu malo radit van mog sobička..prijevod u garaži i dvorištu, i napokon mi se želja ostvarila. Odma sam se dala na posao, prvo brušenje onda odlazak u Bauhaus jer mi je riknuo pištolj za farbanje, onda jedna boja pa malo voska  pa druga boja pa opet brušenje. E onda lijepljenje ružica i dodavanja malo patine i opet povratak u garažu i zadnje lakiranje i mislim da se je na kraju isplatio sav moj trud!

SDC15608SDC15609SDC15610

 

Prvo je na redu bila ova košara za cvijeće koja je na početku priče bila crna…normalno da ja uvik zaboravin slikat kako je bilo prije ali valjda ću se s vrimenom i to naučit :).

 

 

 

Onda je red došao na ovu mašinu za koju mi je stvarno žao što nisam slikala prije jer je razlika jako velika ali kako sam već napisala valjda ću doći pameti i početi slikat i početno stanje!

SDC15619SDC15621SDC15623

Nema komentara:

Objavi komentar