subota, 31. ožujka 2012.

S punistre se vidi Šolta :))))

Da odma prevedem punistru – to je prozor kao što se i vidi iz priloženog…valjda se raspoznaje da bi to trebao bit prozor?!? Dugo već imam u planu napravit prozor i vidjela sam po netu dosta verzija i sve su mi bile super ali sam ipak htjela da napravim nešto barem malo drugačije. Nadam se da sam uspjela. Meni se sviđaju i već u glavi imam par novih kombinacija, samo se moram odredit jedan dan na glodanje i piljenje i puno prašine jer one su 100% moj ručni rad, ali sam jako zadovoljna rezultatom tako da mi neće bit teško primit se prašnjavog posla. Kad je i moj dragi rekao da su mu “super” e onda su valjda dobre, jer on je moj najstroži kritičar!

Da ne duljim evo moje prve tri punistre a mislim da će ih biti još par komada…već imam u planu jednu napravit za bivšu svekrvu i svekra (koji je inače stolar i od kojeg sam naučila jako puno stvari koje mi sad dobro dođu). Ta mora bit savršena!!!!

SDC15648SDC15649SDC15652

Eto mojih punistri…nadam se da se i vama sviđaju iako ovako dok gledam ovu morsku mislim da će dobiti još par školjki kao završni štih…pozz svima..

Nema komentara:

Objavi komentar