utorak, 27. ožujka 2012.

Rukice i nogice mog najdražeg dečka

Dugo sam se spremala na ovaj “projekt” ali nikako da smislim kako početi i završiti i ubaciti neku sredinu. Nekakav okvir je bio tu ali uvijek je nešto falilo…prvo  materijal pa onda malo vremena i mislim na kraju najviše ona volja jer kad me primilo sve sam složila u tri dana….
Prvo je krenulo sa naručivanjem materijala za otiske za rukice i nogice a to još nisam imala u svom skladištu ( sad imam : ) i male upute i pripreme kako sve to izvest jer ipak sam to radila  prvi put! E kad je otisak bio uzet (iz trećeg puta ), onda ide mješanje gipsa i uljevanje u kalup i dosadno sušenje. Dok se sve to sušilo morala sam obradit drvenu podlogu, malo piljenja,  glodanja,  brušenja, zabijanja kukica te zatim malo bojanja i pripreme slikica za završno ukrašavanje.
Napokon kad se sve osušilo, i otisci i podloga i kad sam sve zaljepila i priljepila rezultat je bio ovo….
SDC15639SDC15640SDC15641SDC15643
Ja sam jako zadovoljna sa krajnjim izgledom cijele moje muke Smiješaki jedva čekam da to napravim i svojim curama kojima ću raditi samo ruke jer su već velike mangupice….

Nema komentara:

Objavi komentar